Wil je direct contact?

085-4018270

omdat het werkt.

Kom gerust kennis maken

Voor verwijzers

Denkt u er over uw patiënt of cliënt te verwijzen voor psychologische hulp? Dit is wat u moet weten:

Aanmelden:
Bel 085-4018270

U kunt van maandag tot en met vrijdagen van 08:30 tot 20:30 terecht bij onze praktijkassistentes. Zij zijn allen opgeleid in het kader van psychologie en kunnen u daarom zowel te woord staan bij het maken van een afspraak, alsook bij inhoudelijke vragen.

Spreekt u liever persoonlijk met de psycholoog waar de voorkeur naar uitgaat?
Vraag dan om een terugbelverzoek. Onze psychologen nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Verwijsopties:
Uw patiënt of cliënt kan bij onze psychologen terecht voor een grote verscheidenheid aan problematiek. Als u bij “onze psychologen” de psycholoog naar keuze aanklikt, vindt u een deel van de behandelmogelijkheden.

Twijfelt u of de psycholoog wel past bij uw cliënt?
Bel dan voor advies met onze praktijkassistentes. Zij kennen alle psychologen en hun behandelpalet goed en kunnen u verder helpen.

Onvergoede zorg:
Allereerst is het belangrijk te weten dat veel soorten problematiek niet meer door de basisverzekering vergoed worden. U kunt bijvoorbeeld denken aan burn-outklachten, de specifieke fobie, relatieproblematiek, de aanpassingsstoornis en rouw -en verliesverwerking. Juist voor deze klachten is een behandeling bij Peppermind een goede optie. Wij werken meestal zonder wachttijden en alle psychologen volgen intervisie, supervisie en opleidingen. Zo kunnen wij continu de kwaliteit van onze zorg bewaken.

Ook voor problematiek waar wel een vergoeding voor bestaat in de basiszorg, kunt u bij ons terecht. U kunt hierbij denken aan depressieve klachten, angstklachten, trauma en dergelijke.  Onze psychologen worden niet door de basisverzekering vergoed. Soms wordt er een deel vergoed uit de aanvullende verzekering. Laat u gerust door onze assistentes informeren over de vergoedingen van de behandeling.

Bij Peppermind krijgt uw cliënt een behandeling op maat, korte of zelfs geen wachtlijsten en is er oog voor zowel de klacht als de cliënt.